Door het inzenden van je inschrijving bevestig je dat je ons privacybeleid en de voorwaarden van het programma hebt gelezen en ermee akkoord gaat. 
Geef je bedrijf een opfrisser

Heb jij een klein bedrijf en grote dromen waarbij je wel wat hulp kunt gebruiken? Lees dan verder.

99 Days of Design van Vistaprint is ontworpen om 99 kleine bedrijven van over de hele wereld zich te helpen ontwikkelen in deze uitzonderlijke tijd vol veranderingen. Elk van de 99 geselecteerde bedrijven ontvangt een nieuw logo-ontwerp, marketingmateriaal en een financiële donatie van € 15.000.

Met de kracht van een geweldig ontwerp en financiële steun blazen we jouw bedrijf nieuw leven in en geven we het een verse start.
Wat je kunt winnen
Zo werkt het

Vertel ons over je bedrijf

We hebben informatie nodig als je KvK-nummer, de naam van je bedrijf en de datum waarop het is opgericht. Bekijk de sectie "Wie kan meedoen" om zeker te weten dat je in aanmerking komt. 

Deel je verhaal

Laat ons weten waar jouw bedrijf voor staat en hoe Covid-19 je heeft beïnvloed.

Leg je idee uit

Vertel ons hoe een nieuw logo en €15K jou zouden helpen je bedrijf te laten groeien, aan te passen en te vernieuwen. Hoe meer details je geeft, hoe beter.

Door het inzenden van je inschrijving bevestig je dat je ons privacybeleid en de voorwaarden van het programma hebt gelezen en ermee akkoord gaat. 
Wie kan meedoen aan de wedstrijd?

Om mee te doen aan 99 Days of Design van Vistaprint moet je:

• Een bedrijf hebben met maximaal 10 werknemers of een eenmanszaak (zzp'er).
• Je bedrijf geregistreerd hebben staan in het land waarin je meedoet sinds 1 maart 2020 of eerder.
• Aantonen dat je een nieuw logo-ontwerp en financiële hulp nodig hebt.

Door het inzenden van je inschrijving bevestig je dat je ons privacybeleid en de voorwaarden van het programma hebt gelezen en ermee akkoord gaat. 
Selectiecriteria:

Je vertelt een boeiend verhaal over ontwikkeling in tijden van verandering op een gedetailleerde, overtuigende en emotionele manier.
Je legt duidelijk uit hoe je de gelddonatie gaat gebruiken.

De gift wordt toegekend door een interne jury.
Veelgestelde vragen

V:  Wanneer kan ik me inschrijven?
A: De inschrijvingen gaan open op maandag 21 juni 2021 en sluiten op woensdag 7 juli 2021.

V: Kan ik meedoen als ik zzp'er ben?
A: Ja, de wedstrijd is bedoeld voor zzp'ers en eigenaren van kleine bedrijven met maximaal 10 werknemers.

V: Waarvoor mag de financiële bijdrage gebruikt worden?
A: De financiële bijdrage van € 15.000 is een eenmalige betaling van ongeoormerkt geld, die is bedoeld om de financiële last van de eigenaar van het bedrijf te verlichten en hem of haar te helpen om zich aan te passen en zo te groeien en op te bloeien. Het geld moet gebruikt worden voor bedrijfsdoeleinden (het betalen van zakelijke rekeningen, je bedrijf online

V: Is de financiële bijdrage belastingvrij?
A: Nee, het geld is niet belastingvrij. Het is de verantwoordelijkheid van het bedrijf om de financiële donatie als inkomsten op te geven en de relevante belastingen te betalen.

V:  Kan ik meedoen als mijn bedrijf in een ander land geregistreerd staat?
A: Momenteel komen alleen Spaanse, Italiaanse, Nederlandse en Belgische bedrijven in aanmerking. We hebben in andere landen wel een aantal andere initiatieven lopen. Kijk op je lokale Vistaprint-website voor actuele informatie.

V:  Wanneer en hoe worden de winnaars aangekondigd?
A: Vistaprint neemt uiterlijk eind juli contact op met de geselecteerde winnaars. Controleer goed of je contactgegevens kloppen.